het nummer - Reisverslag uit Dryden, Verenigde Staten van laura vos - WaarBenJij.nu het nummer - Reisverslag uit Dryden, Verenigde Staten van laura vos - WaarBenJij.nu

het nummer

Door: laura

Blijf op de hoogte en volg laura

12 December 2007 | Verenigde Staten, Dryden

hier is het nummer nog een keer... helemaal correct (voor fleur :P):
ik ben gemakkelijk te bellen voor slechts 2 cent per minuut (1,20 per uur!) vanuit Nederland.
als je eerst 0900 8100 (teledump) belt en daarna (even volhouden, ook als ze afbreken, dan automatisch terug naar menu en op 1 drukken en opnieuw intoetsen, dan lukt het altijd)

mijn nummer is: (001) 607 8446612 ik deel mijn telefoonnummer met 3 roommates maar heb wel mijn eigen toestel.


ik ben nu ook eindelijk klaar met de finals .. voor filosofie sta ik gemiddeld nu een A (het hoogste)
voor engels een B+
en criminal justice en wiskunde krijg ik nog te horen.
dat was het dan weer even ik moet namelijk nog veel regelen voor de vakantie.
liefs

  • 12 December 2007 - 20:40

    Anna Digna:

    hee laura, voor het eerst kan ik dit openen op mijn computertje. omdat je nooit weet hoe lang zijn humeur goed blijft even snel mijn groeten, felicitatie's (met je verjaardag, en die waanzinnige schoolscore, wat zal je trots zijn-en iedereen om je heen natuurlijk...)en veel plezier gewenst straks met je moedertje en broer!xxx, anna digna

  • 13 December 2007 - 09:58

    Lisa:

    Gefeliciteerd al vast met deze cijfers, ik probeer jullie uit NY te bereiken, maar weet niet of het lukt.
    Veel plezier met Wenja en Robin, veel sneeuw en een heerlijke tijd in NY.
    Liefs Lisa

  • 14 December 2007 - 09:20

    Loes:


    hey schatje,

    gefeliciteerd met je supercijfers!!!

    zojuist je familie op transport gezet, inclusief premiére : mijn eerste officieële blilletje, nodig bijv.om in het donker met regen de weg beter te kunnen zien.
    blijf het echter ervaren als een volstrekte onvolkomenheid in het menselijk ontwerp.
    moest op sinterklaasavond richting edam in amsterdam-noord ineens dwars over de doorgetrokken streep lukraak naar links, anders was ik bij utrecht de weg nog compleet kwijtgeraakt.
    aan de overkant bij de opticiën ontwaarde ik in de bloemenstal tulpen i.p.v. rode en gele vlekken, dan hebbeb we het over slechts -0,75 & -1,25????
    heb een leuk, rond, lichtbruin-schildpad-kleurig modelletje uitgekozen. dat laatste past goed bij de kleur van die zich ongevraagd vermeerdende vlekjes in mijn gezicht, ook zoiets.
    't is ongeloveloos hoe dat slechterzien erin sluipt. je went er gewoon aan, er ging weer een wereld voor mij open.
    hoe dan ook, blij dat ik nu leef en al die hulpstukken, voortegen de onstuitbare, allengs vorderende invaliditeit van de moderne mensheid bestaan. zo moet ik het geloof ik maar bekijken....

    dag héél erge lieverd,
    veel plezier met familie en vrienden, tot de volgende wat dan ook,
    met dikke kus,
    loes.

  • 22 December 2007 - 23:55

    Annemiek:

    Hey! Grappig hoor om je blog tegen te komen. Mijn zoon zit namelijk ook op TC3. Ik heb er zelf ook een paar lessen genomen een paar jaar geleden (we wonen in Ithaca).
    Je hebt wel een leuke tijd zo te lezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Dryden

laura

je kan vanuit NL voor maar 2 cent per minuut bellen als je eerst 09008100 draait en dan m'n nummer: +16078446612

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 51054

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2007 - 27 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: