halloween week - Reisverslag uit Dryden, Verenigde Staten van laura vos - WaarBenJij.nu halloween week - Reisverslag uit Dryden, Verenigde Staten van laura vos - WaarBenJij.nu

halloween week

Door: laura

Blijf op de hoogte en volg laura

05 November 2007 | Verenigde Staten, Dryden

Het is al een tijdje sinds ik iets het geschreven. Ik heb het nogal druk gehad met de vele papers die geschreven moesten/ moeten worden. De Vrijdagavond voor halloween had Krysta ‘duty’ als RA, betekent dat je heel saai in het D-gebouw moet gaan zitten en wachten tot mensen je bellen met een klacht. Dat schijnt toch veruit de saaiste taak van een RA te zijn dus ging ik haar maar gezelschap houden. Het werd een stuk leuker toen Xavier, een andere gezelschapshouder en vijf-op-een-rij-kampioen van de avond, vertelde dat de securityofficer van die avond bang was voor zombies! Daar moesten we natuurlijk gebruik van maken. Toen hij even naar buiten ging een sigaretje te roken hebben wij alle mogelijke dingen veranderd in zombie thema’s. we hadden de tv op een horror kanaal gezet de achtergrond van zijn computer veranderd in een heel naar zombie plaatje enz. Toen hij terugkwam was hij alleen ‘not amused’ om het maar zo te zeggen. Ik vond dat wel een goede tijd om terug te gaan naar m’n kamer. Terug in mijn kamer hoorde ik van Diana dat Maria en Jenn me uitgenodigd hadden voor een feestje toen ik weg was. Ze waren er helaas al naar toe. Maar Diana en 2 van haar basketball vriendinnen zouden die avond naar de film gaan en ze vroegen mij mee. Eerst gingen we pizza halen, we aten dat in de auto onderweg naar de bioscoop. Dat was al een primeur, ik heb nog nooit eerder pizza in een auto gegeten, met een reden want het werd een enorme t*fuszooi! Omdat het bijna halloween was en iedereen saw IV wilde zien gingen we daar heen. Het is helemaal wat je van een saw film verwacht. Zondag avond was het weer tijd voor een horror film. Eerst gingen we met het hele CEB eten en pompoenen uithollen. Mijn pompoen was niet bepaald moeders mooiste maar dat deed er niet toe. Ook voor de horror film was de opkomst best wel goed. De film die we hadden uitgekozen was ‘Dead Silence’ ik had het nog nooit gezien, en ik hoef het ook niet meer te zien. Verder ging de week gewoon rustig voorbij. Woensdag had ik mijn eerste pilates les en daarna mijn eerste kickboks les. Het waren leuke lessen met een heel aardige lerares (die Amsterdam de beste stad ooit vindt). Alleen kreeg ik weer last van een oude knie blessure dus liep ik donderdag en vrijdag mank. Daardoor heb ik helaas wel een halloween feestje gemist waar ik voor uitgenodigd was, maar ik had toch niet zo’n zin om te feesten. In plaats daarvan heb ik mijn kamer verbouwd door alles op een andere plek te zetten. Het ziet er nu veel ruimer uit, dat vond Diana ook dus heeft zij ook meteen haar kamer omgegooid.
Donderdag was eindelijk onze talentenshow. We hadden aanmeldingen van 10 personen precies genoeg om het door te laten gaan. Wat ik nog best wel en wonder vind omdat er (naar mijn idee) slecht was geadverteerd waar en wanneer je je moest aanmelden. Maar het was een redelijk gevarieerde talentenshow. Er was een jongleer duo (zij wonnen uiteindelijk de derde plaats), 6 zangers en zangeressen (1 daarvan won de tweede plaats) en er waren twee spoken-words artiesten (waarvan een de eerste plek won). Myriah deed ook mee samen met een vriendin deden ze een dansoptreden. Ze had me van tevoren al verteld dat ze dat ging doen en toen klonk het heel leuk. Een mix van ballet en hip hop (ik had meteen ‘save the last dance’ in mn hoofd). Het bleek uiteindelijk meer iets te zijn dat…. Het was gewoon heel slecht. We waren wel blij dat niemand hen uit ging jouwen.
Vrijdag was Kasey jarig en Maria gaf een feestje voor haar. Het was een beetje een ongemakkelijk feestje, niemand kende elkaar echt en iedereen bleef een beetje in hun groepje. Er gebeurde niet echt veel dus na een tijdje zijn we maar weer naar onze kamers gegaan (kasey zelf was ondertussen al verdwenen). Maar we zouden het overdoen de volgende avond als we naar het Travis Rocco (de tankstation/pyjama band van het APCA) concert zouden gaan.
Ik werd alleen Vrijdag avond ontzettend ziek en ik ben het nog steeds dus ik heb het concert helaas moeten missen. Maar iedereen was wel heel lief en veel mensen boden aan om soep langs te brengen. Ik ga vandaag waarschijnlijk langs het medical office om het even te laten bekijken(en om een briefje te vragen voor mijn absentie bij wiskunde vandaag)
Nou dat was het dan weer. Ik hoop jullie allemaal snel weer te spreken!
p.s. in mijn vorige bericht had ik een fout gemaakt in het telefoon nummer, ik heb het al weer recht gezet maar hier is het nog één keer :
eerst 09008100 draaien en dan m'n nummer: +16078446612

  • 06 November 2007 - 17:21

    Josephine:

    ik zie net op je foto's dat je hetzelfde bedovertrek als mij hebt!!! neppert:P
    hoe is het daar, nog ziekig?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Dryden

laura

je kan vanuit NL voor maar 2 cent per minuut bellen als je eerst 09008100 draait en dan m'n nummer: +16078446612

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 51049

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2007 - 27 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: